Monday, October 4, 2010

Cinte ku Hnyelah Sebuah Permainmu. . .

awak. . .
sejak saye jmpe awak ary tu. . .
tah knape tetibe aty saye cakap awak la jodoh saye tuk yg trakhir. . .
tpi syg nye. . .
mase tu awk da ade bf. . .
so sy tangguhkan dulu prjuangan saye tuk mndapatkan hati awak. . .
tpi saye xpernah brhenti tuk rpat ngan awk. . .
pade suatu ary tu. . .
awk nk jmpe sy sbb ade bnde nk ckp something ngan saye tpi saye tak boleh sbb sy ade clazz. . .
nmun awak tetap degil. . .
kalau sy x jmpe awk. . .
awk ckp tak nak kawan dengan saye lgi. . .
disebab kan rase cinte saye sgat besar tuk awk. . .
saye sanggup korban kan pelajaran saye semate2 tuk jmpe awk. . .
saye tau saye lakukan kerje gile. . .
ye. ..
gile kerana awk. . .
mase ary tu. . .
awk ingin ckp tentang bf awk. . .
saye pun dengar. . .
awk ckp. . .
"saye dah break ngn bf sy". . .(kate awek tu)
sy pun terperanjat. . .
(hah) . .
knpe awk break ngn dye? ? ?(tnye sy)
sbb dye ade awek lain. . .(jwp awek tu)
saye pun turut sdeh n turut suke jugak , , ,
sye suke sbb awak dah tak de yg pnye. . .
sye sdeh sbb awk syg n cnte kan dye sgt2. . .
lpas 3bulan berlalu. . .
awak sudah dpt melupakan dye. . .
beberape hri kemudian. . .
saye tackle awak. . .
tpi awak ketawekan saye. . .
awk ckp saye pndai bergurau n tipu. . .
tpi saye jujur n terus terang yang saye sgt cntekan awk. . .
tpi awak ckp beri mase tmpoh semggu lgi tuk awak berfikir . .
wlaupun lame. . .
tpi saye sanggup tggu demi org yg sgt saye cnte, , ,

(seminggu pun berlalu)

awak ckp 'ye sy trime'. . .
saat itu jga saye rse happy sgt. . .
tpi awak ckp ade syarat. .
1.berlaku jujur. . .
2.setie. . .
3.jgn men kan prasaan saye. . .
4. . . . . . .
(sy potong ckp dye)
wlau ape pun syarat awk . . .
sy akan penuhi. . .
setelah hmpir setahun couple. . .
awak mnghilangkan diri tnpe kabar berite. . .
awak ke mne? ? ?
awak tau tak saye xboleh hidup tnpe awk. . .
knpe awak tiggalkan saye mcm nie ? ? ?
awak xsyg n cnte kat saye ke? ? ?
hari berganti hari. . .
bulan bergnti bulan. . .
tibe2 awak hntar surat kat saye. . .
awak tulis. . .


"maaf sebab saye tlah pergi dari awak. . .
saye harap awak temukan perempuan yg lbih baik dari saye. . .
sebenarnye saye xpernah break ngan bf saye. . .
saye sebenarnye mempermainkan prasaan awak je. . .
saye dah cube tuk mmbagi cnte n kasih sayang kat awk. . .
tpi saye xmmpu tuk lakukan smue tu. . .
ary tu saye trime awk sbb awak terlalu berharap tuk dpt memiliki saye. . .
so saye try. . .
but xsemudah itu. . .
saye harap awak dpt terime knyataan ini. . .
dan jangan lupe dtg ke mjlis prkahwinan saye ngn bf saye tggal 22hb ni. . .
sekian. . .
salam yg tulus ikhlas dri org yg awk cnte. . ."


saat itu juge saye menitiskan air mate saye. . .
knpe awak sggup memprmainka prasaan saye. . .
harap muke je lawa. . .
tpi prangai mcam S_T_N. . .
knpe awak buat saye smpai mcm nie skali. . .
slah ke saye cnte kat awak? ? ?
slah ke saye dekat ngan awak? ? ?
slah ke?????????????????????????????????????????
saye salah menilai awak. . .
prangai awak kat saye bkan prgai awk yg sebenarnye. . .
kalau awak tak boleh terime saye . . .
terus terang je. . .
jgan buat saye mcam nie. . .
memang khilaf saye sbb mncintaimu, , ,
saye harap kite akn jmpe lgi di alam yg lain. . .
terime kasih segale nye yang tlah awak berikan kat saye. . .
jike awak xdpt memiliki cnte saye. . .
maka xkan ade yg dpt kan cnte saye tuk selamenye. . .
video
memang cnte ku telah ditakdirkan tuk jadi macam nie. . 
terime kasih awak. . 
saye ttap syg awk. . .
love u awak. . .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.